Fighting



Vi har några grannar som bråkar som fan. Dom bor snett under oss.
Jag har själv inte hört nåt men våra grannar rakt under oss har sagt att det
varit värsta livet och idag så ringde Jeffrey mig på jobbet och
sa att dom bråkade. Jag hörde hur dom skrek. Hörde inte vad som
sas men enligt Jeff var det inga fina ord. Jävla hora var ett av dom.
Usch, sånt vill man inte höra. Man tycker dom kan stänga balkongdörren
i alla fall. Och deras stackars hund hade gnällt:( När man kallar varann
såna fula saker då är det illa ställt. Varför är man tillsammans då kan
man undra.

Kommentarer
Postat av: bownii

ja ush, sånt är jobbigt och stackrs hund..när ja och min kille bara hljer rösten mot varann för vi kanske är irriterade börjar ställer sig min hund imellan oss för han tror vi ska börja bråka..då sänker vi alltid rösten..

man måste ju tänka på dem runt omkring också..

2008-08-11 @ 21:08:35
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: Dee

Bownii: Precis. Man måste ha respekt för folk och djur runt en. Djur mår dåligt av bråk. Va gulligt av eran hund:)

2008-08-11 @ 21:50:42
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0