En sockerbagare....



Chocolatechip muffins

Nu vet jag definitivt att det är nåt fel på mig.
Nu har jag börjat att baka också haha.
Husmor nummer ett nu för tiden. What´s up
with that liksom. Blev sugen på att baka bara.
Ännu mera sugen på att äta det jag bakat i och
för sig;) Chokladmuffins. Mumsigt. Men helt
ärligt tror jag att jag älskar smeten mest. Jag
blir helt tokig när jag slickar skålen. Fan va gott
det är. Skulle kunna äta en hel skål med smet
bara haha. Men muffinsen..muffinsarna..muffisarna
whatever, ni vet vad jag menar, blev goda dom också.
Inte lika snygga som dina Lina men jag är ingen
mästerbagare som du;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag tycker minsann att dina blev finfina! Sådär toppiga som jag gillar! :)

Chokladmuffins är så gott... och smeten, ja, den är smarrig den med! :D

2008-08-15 @ 07:20:16
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja, det var första gången dom inte blev platta i alla fall haha. Jag har alltid lyckats förstöra dom genom att öppna ugnsluckan i tid och otid, men den här gången var jag duktig;)

2008-08-15 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0