20 år!



Yo Mtv Raps firar 20 år. Jag lär ha Mtv på hela helgen:)
Adam Tensta var precis med och sa att han var 4 år
när Yo började sändas. Det gör mig deprimerad att
säga hur gammal jag var haha. Jag var 13! believe it
or not. Damn Im old:( Jaja, men jag var med from the start;)
Och kunde uppskatta all bra hip hop. Rapen på 90-talet var inte
helt dum. Nu för tiden låter all rap likadant. Förr var
det mer varierat. Det kommer bli en trip down memory
lane att se på Mtv i helgen. 2Pac, Jungle Brothers, De La Soul,
A Tribe Called Quest, Das EFX, Digital Underground.... Nice:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är inte ensam om att ha MTV på hela dan! ;D

2008-08-16 @ 12:39:19
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: ;)

2008-08-16 @ 13:33:53
Postat av: Patricia

oh nice! ska oxå kolla..

jag gillar det gamla hiphop, känns som att det inte finns längre. old school is the shit!

2008-08-16 @ 14:14:44
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Dee

Patricia: Med risk för att låta som en gammal tant (vilket jag är haha) Det var bättre förr;)

2008-08-16 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0