Sjuuuk

Hostar, ont i halsen och feber. Febern ligger runt 39:( Har vare sig lust eller råd att vara borta från jobbet. Men vi får se hur jag mår i kväll och i morgon bitti. Är man sjuk så är man ju. Är jättetrött för jag sover så dåligt. Vaknar av mina hatade retningar i halsen. I morse höll jag på att kräkas två gånger tack vare dom:( Och jag som har sån fobi. Det finns ingen värre känsla än att hålla på att kräkas. Jag får verkligen panik. Efteråt skakar jag som ett asplöv. Och jag får skitont i halsen och bakre delen av tungan eftersom jag spänner mig så mycket så jag får kramp nästan när jag kämpar emot för att inte kräkas. Det är verkligen vidrigt. Jag vill bara bli frisk nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, det där låter inget vidare!

Håller mina tummar & tår för att du snart mår bättre och blir frisk!

2008-04-27 @ 17:09:16
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Nej, det är det verkligen inte. Tack ska du ha:) Kram

2008-04-27 @ 17:20:25
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0