MAC



Idag efter jobbet slank jag in en snabbis på Åhléns.
Där hade Mac cosmetics en "sminkuppvisning"
Sånt är ju alltid kul:) Dom har ju kommit med sin
nya färgglada line. Det fanns några tjejer som var
"utklädda" som den tecknade tjejen på bilden ovan.
Min första reaktion var att det var clowner haha, sen
trodde jag att det var dragqueens;) Dom hade korta
pageperuker i chockrosa och gult. Jättetighta, jättekorta
klänningar med höga randiga strumpor och superhöga
kilklackar. När dom satt på scenkanten så kunde man se
rakt upp i klänningen. Den ena tjejen hade dessutom
en urringning som gick ner till naveln. Inte ett jobb jag
skulle tackat ja till men men. Det var...annorlunda och
färgglatt i alla fall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0