Hes



Jag låter som en hes kråka. Har gjort både ikväll och igår kväll.
Jag tycker jag borde varit hes när jag hostade som värst men nej
jag ska bli hes nu istället. Jag tycker också att jag borde varit så här
trött när jag sov typ 3 timmar varje natt på grund av hostan, men nej
jag ska vara trött nu. Dessutom har jag lite ont i halsen nu också.
Is there no end to this misery?

Nej, nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner. Jag slår vad om

att jag somnar på tre röda.


Tre röda...vad fan menas med det egentligen?


Kommentarer
Postat av: Jess

tack ska du ha =) Jag har verkligen kämpat å nu ska jag kämpa för att komma igång med träningen också hehe.. målet är minst 2 dagar vi veckan =) Ha en bra dag å krya på dig.

2008-04-10 @ 10:02:06
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0