At home

image1521
Gissa vem som stannade hemma, som vanligt. Jag känner mig
verkligen tråkig som aldrig vill gå ut men det är inte så lätt.
Jag har ju lite problem med social fobi och just när det är
nåt där mycket folk är så blir det jobbigt. Vi skulle träffas ett helt
gäng hemma hos en tjejkompis till Jeff. Och jag känner dom flesta,
även om det säkert kommer en hel del som jag inte känner också.
Men jag blir oftast nervös när jag vet att det är sånt på gång.
Jag tycker det är jobbigt att komma dit och gå runt och hälsa
på alla. Och sen mingla runt. Det låter konstigt men för er
som lider av social fobi, ni vet precis vad jag pratar om.
Jag har försökt att bli av med den och jag har vissa perioder
då den inte är så jobbig men sen kommer den tillbaka:(
Om det är nån som läser här som har samma problem och
vill prata så har jag ju min mailadress längst upp till vänster
under mitt bloggnamn. Vet att vissa vill dela med sig av vissa
saker ibland men inte via mitt kommentarsfält.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet precis vad du menar, för jag lider ju av samma sak. Panikångest + social fobi är inte en höjdare.
Ibland går det jättebra och jag har inga problem att umgås med folk, både i mindre och större grupper men sen kommer perioder då jag tycker att det är fruktansvärt. Och det går inte att förklara för någon som inte förstår... jag önskar bara att en del kunde respektera ens vilja.
Hoppas du fick en skön kväll! :)

2008-04-20 @ 08:24:54
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jag är så glad att jag sluppit panikångesten nu i flera år, det är verkligen hemskt:( Ja, folk förstår inte alls när man inte hänger med ut och är social. Dom tycker bara man är antingen konstig eller otrevlig. Det är synd. Ja, jag fick en skön kväll. Hoppas din också kändes bra sen. Kram

2008-04-20 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0