Party with a headache

image1115

Min huvudvärk gick tyvärr inte över men jag sminkade på
ett brave face och tog på mig en killeroutfit och pallrade
mig iväg i alla fall. Och det var jättetrevligt. Dom små gull-
ungarna var svårt söta:) Lilla Afeni såg ut som en liten
prinsessa i sin rosa pyttelilla karamell till klänning. Tyvärr glömde
jag kameran så jag har inga bilder:(
Jag kämpade mig kvar i tre timmar tror jag sen fick jag skjuts
hem och kunde vila mitt onda huvud. Jag hade ont även igår:(
Så jag tog det lugnt hela dan.

 
Bilder: Asos

Hade min Asosklänning på mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad! ;)

2007-09-11 @ 14:49:49
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Åh, spännande, det ska jag kolla upp:)

2007-09-11 @ 17:39:13
Postat av: Linda

Gud vilken snygg klänning!!

2007-09-11 @ 18:05:09
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jaa, man känner sig riktigt snygg när man har den på sig:)

2007-09-11 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0