Ouch!

image1101

Hade extremt ont i huvudet igår:(
Tillbringade hela kvällen i sängen eller sittandes
i duschen(jag duschar alltid när jag mår dåligt)
Varje gång jag reste mig så gjorde det ont i huvudet.
Tog tablett som knappt hjälpte. Sen tog jag två panodil
på 500 mg och låg och vred och vände mig och bad
om att bara få somna. Vilket jag äntligen gjorde efter
ett tag. I morse när jag vaknade var värken borta men
jag känner mig lite öm så jag ska vara försiktig så
den inte kommer tillbaka. Jag jobbar eftermiddag idag
så nu kan jag ta en bloggrunda:)

Kommentarer
Postat av: cija

det brukar jag kalla migrän.... ??

2007-09-06 @ 12:09:56
Postat av: Dee

Cija: Ja, det kanske är nån slags migrän. Men jag vill inte beklaga mig för mycket, det finns dom som har värre migrän. Som kräks och inte kan vara i ljus. Men visst, ont gjorde det:(

2007-09-06 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0