Lista

VAD SKULE DU HELST?
1. Pierca näsan eller tungan? Inget av dom. Min näsa för lång för
att passa i piercing. Och tungan AJ!
2. Vara seriös eller rolig? Rolig men seriös när det behövs
3. Dricka röd eller grön mjölk? Jag dricker inte "ren" mjölk men i kaffet har jag
grön men det funkar med röd också
4. Brinna upp eller drunkna? Usch, vem vill välja?! Får ångest bara av tanken.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Tough choice..eller inte. Föräldrar såklart

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon?
Ja, flera stycken men jag älskar Jeffrey:)
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Båda
5. Soligt eller regn? Soligt såklart:)
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu?  13.01
2. Fullständigt namn? Denise, E, J, T
3. Vart vill du bo? Här:) Eller i ett hus vid havet
4. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2
5. Vill du gifta dig? Hmm, ja kanske det;)
6. Rullar du spagettin eller skär? Rullar
7. Har du ätit sushi? Many many times. Min favoritmat
8. Favoritglass? Olika men choklad är alltid gott
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Bara corn flakes
10. Humör? Lite trött

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon?
Ja
2. Sjungit?  Jajjemen
3. Blivit kramad?  Yup
4. Kännt dig fånig?  Ja tyvärr haha
5. Saknat någon?  Yes
6. Dansat galet? Haha, always
7. Klippt håret? Nope
8. Gråtit? Nej
9. Ljugit? No
10. Blivit kysst? Nej

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Inte bokstavligt talat men ja
2. Har du hund? Nej, två underbara undulater:)
3. Tycker du att du är attraktiv? Jo, jag har mina dagar;)
4. Sover du helst själv eller med någon?
Helst med Jeffrey förutom när han
morrar i sömnen eller gör sitt konstiga halsljud. Som du gjorde hundra gånger
inatt älskling;) Hihi
5. Tror du på spöken? Ja, lite. Men jag tror inte det finns elaka spöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0