Face

image1123image1124

Jag köpte Cliniderms tinted daycream från Aco för att testa.
Jag gillar ju inte att ha klet i ansiktet. Har jättesvårt för foundation
och puder och sånt. Känns inget bra och det syns så väl tycker jag.
Därför testade jag den här som är en färgad dagcreme. Återfuktande
också. och den här har jag inga problem med att ha på mig. Känns
inte alls lika irriterande som foundation. Självklart så täcker den inte
som en foundation men ger lite färg och gör att hyn ser liite jämnare
ut. (eller så inbillar jag mig haha) Jag köpte neutral som är
ljusare men den finns i bronze också. 149 kronor på Apoteket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm ja den kanske man skulle testa! :)
Hoppas allt är bra annars och att det går framåt med lägenheten. :)

2007-09-14 @ 14:30:38
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Ja, det kanske du skulle;) Tack va gullig du är:) Jag ska lägga upp bilder på vardagsrummet snart tänkte jag.

2007-09-14 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0