B:day/Moving in party

        

     
Bilderna är oklickbara för jag vill inte "hänga" ut folk för mycket. Dessutom
fanns det en offentlig person med så jag vill respektera hans/hennes integritet;)


Festen igår var skitkul och jättelyckad:) Alla kom med några undantag.
Det var musik, Guitar Herospelande, fingerfood och massa öl, vin, whisky
och läsk. Alla hade jättetrevligt. Och alla tyckte lägenheten var jättefin:)
Vi hade ställt ut våran gamla soffa på balkongen, tänkte att dom som
röker kunde få det lite bekvämt;) Det var väldigt uppskattat haha.


Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Och jag tyckte mig precis se din grattis-hälsning till mannen på family.se.. hihi.. har han linser??

2007-09-18 @ 09:41:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Hihi, ja han hade linser på det kortet. Ljusbruna.

2007-09-18 @ 13:47:53
Postat av: Niggarette

Ohh va roli ni verkade ha d på fiestan o herrejösses va fint ni har fått till d!! Jag vet då vem som ska hälpa mig med inspriation när ja väl flyttar, duktiga ni är! //minis

2007-09-18 @ 20:19:06
Postat av: Dee

Niggarette: Ja, vi hade jättekul, det var superlyckat. Du kunde ju kommit förbi kom jag att tänka på nu;) Åh, man tackar, jo vi trivs:)Om du frågar Jeffrey så säger han att han inte får vara med och bestämma nåt i inredning, but that´s not true.

2007-09-19 @ 07:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0