Yadi yada

image1172

Jag har varit sämst på att blogga senaste tiden.
Men jag har inte haft nåt att skriva..eller inte orkat
snarare hihi. Sen har jag inte haft tid heller. Passat
på att umgåtts med min fining. Vi har haft det jättemysigt:)
Idag efter jag slutat jobbet så var vi och tittade runt i affärer
och sen gick vi till Dodou och Roya och blev bjudna på mat
och snackade skit. Imorgon är det födelsedagsmiddag för
Dodou ute. Onsdag ska Ellinor komma hem till oss och
käka och umgås. Och på lördag ska min lillebror och hans
flickvän komma hit på middag:) Busy busy.
Jeffrey har åkt till jobbet nu så jag sitter här med datorn, tv:n
och Tweety och Pookie som sällskap*mysigt*
Måste laga matlåda till imorgon*suck* Jaja, lika bra att
sätta igång.

Har köpt ett par nya stövlar, jeans och en tröja. Ska lägga in bild
imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har man ett liv ska man inte blogga, så det så! :)
Ser fram emot bilderna på dina inköp.

2007-10-02 @ 11:13:23
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Nej, det är sant. Men jag är inte van vid att ha ett liv;) Haha.

2007-10-02 @ 14:21:40
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0