What were they thinking?

image1194

Alltså jag förstår inte detta.
Ok, först ska jag erkänna nåt pinsamt. Jag har faktiskt ätit
banan och kaviar en gång*rodnar* Jag får helt tokiga cravings
ibland och då kan jag få för mig att blanda skumma saker. Jeffrey
tyckte jag var skitäcklig som kletade kaviar på en banan..och nu så
här i efterhand tycker jag också att det är skitäckligt och inget jag vill
äta igen. Fast just då var det ganska gott haha. Om jag får såna
knasiga cravings nu hur kommer det bli den dag jag är gravid?
Anyway, jag är weird och får för mig såna saker ibland men vad är det
för weirdo som jobbar på Kalles kaviar som kom på denna brighta idé?
Och har den personen kvar sitt jobb??
Ska bli spännande och höra om det finns en enda person som gillar den
här kaviarn. Personligen tror jag inte det kommer bli nån storsäljare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0