Lista


1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter
 på vattnet sen?
Sätter på vattnet först. Jag är allergisk mot kallt vatten;) så jag vill inte
få en otrevlig överraskning.
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Yup
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Jajjemen
Fönar du håret eller låter du det självtorka?
Alltid självtorka, äger inte ens en hårfön
5. Hur gammal ser du ut?
Svårt att säga. Jag har fått höra mellan 21 och 24 men det är lite överdrivet.
Jag skulle säga 27 kanske. Det är i alla fall ingen som gissar på 32:)
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Lyssnade på massa låtar igår men kommer inte ihåg den senaste
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Facebook
8. Vad har du för planer för helgen?
Helgen har ju bara en dag kvar nu och jag ska ta det lugnt
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Nej, det kan jag inte påstå
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr ?
Nja, det vet jag inte
11. Bor du i en stad med en idrottsförening?
Stockholm lär ju ha många idrottsföreningar
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?
Usch, vilken fråga, next question please
14. Har du fler fiender än vänner?
Nope
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Hmm, nej det tror jag inte jag har
16. Kan du fixa din bil?
Byta däck och olja och sånt men inte meka
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Jaa, massor av gånger
18. Är du smartare än dina vänner?
Nej, vi är lika smarta, sen kan man ju vara smartare på vissa saker;)
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Nej, verkligen inte
20. Har du suttit i fängelse?
No
22. Tycker du om lukten av öl?
Eeww!!
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Dödat någon har jag inte gjort. Däremot höll jag på att bli mördad
i en dröm en gång. Skitäckligt:(
24.Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Yup
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Jag skulle inte döda en hund för 1000 miljoner!!
26. Har du några framtidsplaner?
Jag vill få en stadig bra inkomst, fortsätta vara lycklig med min
älskling, göra allt som man gör med den man älskar;) Kanske
plugga nåt, fortsätta utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Ska nog sno denna =)

2007-10-07 @ 15:37:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Dee

Mrs Mulatt: Det gör du rätt i;)

2007-10-07 @ 17:06:12
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0