Dreams

image1202

Jag har drömt massa dom senaste dagarna. Igår när jag vaknade så
mådde jag riktigt dåligt. Jag hade en så hemsk dröm. Drömde om en kille
och hans katt. Ingen jag känner. Han stod och gosade med katten länge
men sen blev han arg över nåt och kastade katten i marken. Jag såg det
inte i drömmen men jag hörde dunsen. Jag tittade på katten, den låg på
marken och hade svårt att röra sig. Sen lackar killen ännu mer och sparkar
på katten. Även det här såg jag inte. Jag mådde skitdåligt när jag vaknade.
Varför drömmer man så hemskt för? Usch!

I natt drömde jag om havet. Jag drömmer ofta om havet. Jag älskar ju havet.
Och i mina drömmar så är vattnet alltid vackert. Turkost och med lagom härliga
vågor. Och alltid varmt. Jag badar en gång, en snabbis och sen går resten av
drömmen ut på att det enda jag gör är att kämpa för att få bada igen. Det är det
enda som betyder nåt just då.

Drömtydning

Havet; bada i: Hälsa och välgång
Katten; Katten anses symbolisera falskhet men också huslig lycka.
Men jag vet inte vad det kan betyda när jag drömde att den blev plågad.

När Jeffrey kom hem från jobbet tidigt i morse så vaknade jag
och hade ångest. Värmde vetekudden och hade på bröstet.
Hatar när jag får äcklig ångest:(

Kommentarer
Postat av: madeleine

Nej vad tråkigt att höra. Det är verkligen som värst när den smyger sig på och blir värre. Jag hoppas att det känns bättre nu, verkligen. Kram

Jag är för övrigt också väldigt intresserad av drömmar. I två dagars tid har jag drömt att Michael varit elak emot mig, vad beror det på? Väldigt lustigt med tanke på hur snäll han är i verkligheten..

2007-10-12 @ 14:50:20
URL: http://pinkcandy.blogg.se
Postat av: Dee

Madeleine: Tack, nu känns det bättre:) Kram
Ja, drömmar är verkligen skumma. Undrar vad det betyder när du drömmer så*funderar* Hjärnan bearbetar ju saker genom drömmar. Och det handlar ju med all säkerhet om nåt helt annat än att han skulle vara elak. Weird!

2007-10-12 @ 18:32:55
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0