Oblygt

image1313

Idag på tunnelbanan på väg hem från jobbet så hamnade
jag mitt i ett sexsnack. Jag deltog själv inte men jag fick lyssna
vare sig jag ville eller inte. Två killar och en tjej i 17-års åldern
satt och snackade vitt och brett om sex. Eller tjejen satt mest
 tyst med handen framför ansiktet och såg ut att önska att hon
var nån annanstans. Killarna däremot beklagade sig över vilka
dåliga kondomer syster i skolan hade. Dom var ju minsann aaall-
deles för små. Och det var så jobbigt när dom sprack och hej och
hå. Sen pratades det om hur mycket sex som försekom på alla
fester hemma hos den ena och den andra. Hmm, när jag var i
den åldern så satt jag definitivt inte och snackade om sex högt
på offentliga platser. There is a time and place for everything is
my opinion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0