Huh?

image1276

Såhär såg jag ut idag.
Det kom en kvinna från Folksam hem till oss.
Ja, tydligen gör dom house calls. Hon skulle prata
om pensionssparande. Jag trodde hon bara skulle
prata med Jeffrey men självklart så drog hon in mig
i det hela. Hon tog fram sin lilla pärm med diagram
och hej och hå och började förklara dom olika pensionerna
och det var då mina ögon glazed over och jag fick samma
min som bebisen på bilden. Jag fattar ingenting. Jag ser
att din mun rör sig och jag hör ord komma ut från den
men det går in i ena örat, studsar mot min retardhjärna
och åker ut med en jävla fart genom andra örat. Sorry.
Jag får panik nästan för min hjärna kan inte ta emot
viss information. Matematik, byråkrati och viktiga saker
som pensionsavtal och annat tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0