Under my umbrella

image854

Hade ett sånt här paraply när jag var
liten, måste införskaffa ett igen, dom är ju så söta

Dagen började ju med solsken och det såg så
lovande ut. Lagom tills jag skulle ut, då kom molnen
och sen regnet. Jeffrey och jag satt under ett stort paraply
och frös våra ghetto booties off;) Som tur var fanns det
en kafeteria där så vi gick in och drack te/varm choklad
med varsin mumsig kanelbulle till:) Efter det åkte vi hem
till Jeffreys föräldrar där vi bäddade ner oss i soffan under
ett varmt täcke och tittade på fotboll på tv. Mycket mysigare.
Jeff blev glad för Chelsea (hans favvolag) vann. Han är så
gullig när han blir alldeles till sig. Efter det skulle han hem
till en lagkamrat där hela laget skulle träffas och dricka
öl, spela och snacka skit. Jag åkte hem och la mig framför
tv:n med en skål ostbågar*yummi* Det är ungefär det jag
känner för idag. Det är sååå kallt ute. Kan ni fatta att det är
19 maj?? Känns snarare som mars eller oktober eller nåt.
Snart är det juni och då är det sommar, men det känns som
att sommaren är låångt borta. Jag kan inte komma ihåg senast
när det var så här kallt i maj:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0