Picnic

image867

Today was a good day:)
Fint väder, solsken och varmt. Även idag gick jag direkt vid lunch.
Handlade godsaker på Hemköp, åkte hem och svängde ihop min mumsiga
pastasallad;) Jeffrey  var kvar sen igår så vi tog en korg med vår picnic
och en filt och gick ut och satte oss i gräset. Jeff gillade min pastasallad
jättemycket. Jag hade köpt jordgubbar, pistagenötter och päroncider också.
Vi hade jättemysigt:) Efter ett par timmar gick vi in och hade ännu mysigare;)
Nu har älskling åkt hem för han ska upp tidigt imorgon och jobba. Själv ska jag
läsa bloggar och titta på Planet earth på ettan.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysigt med picnic i solen!
Vi grillade igår istället, men det är lika gott det :)
kram!

2007-05-24 @ 20:01:39
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: It sure was:) Mm, grillat är ju mums. Kram

2007-05-24 @ 22:37:41
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0