Lista

image868

Var är du nu?
I sängen

Lakrits eller choklad?
Choklad

Vilken tid gick du upp idag?
6.45

Vad ska du göra i helgen?
Utgång imorgon, resten tar jag som det kommer

Hur brukar du ta dig fram?
Gå, tunnelbana, pendeltåg*blä*, cykla

När kräktes du senast?
När jag var 5, 6 år.(Jag är 32 nu) Vilket jag är extremt tacksam över
eftersom kräkas är det väääärsta som finns. Ta i trä, ta i trä....

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
A-kassan. Stämplar ju upp. Får min lön imorgon.

Har du sovit hemma i din egen säng inatt?
Jajjemen, med min älskling brevid mig:) Länge sen.

Det roligaste i ditt liv på länge?
Att jag träffade Jeffrey. Och att jag skaffade
mina små underbaringar Tweety och Pookie.

Senaste alkoholintag?
12 år sen. Nej då, jag kan ju smutta på en liiten
likör nån gång ibland. Men senast jag var onykter
var 12 år sen.

Har du haft mörkt hår?
Har det nu:)

Vad såg du senast på tv?
Simpsons. Doing it as we speak;) (Tv-freak anyone?)

Vad ska du göra idag?
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Läsa
bloggar, titta på tv, mumsa.

Har du bott i något annat land?
Nej, tyvärr

Är du morgonpigg?
Pigg och pigg..men jag är alltid snäll;)

Vad är du beroende av?
Jeffrey, mina "bebisar", tv, internet

Vem snackade du med senast?
Tweety och Pookie haha. Jeffrey innan dess

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Yup

Vad luktar gott?
Jeffrey luktar underbart. Min nya parfym luktar gott.
Nytvättat luktar gott. Kaffe luktar gott...I can go on

Har du borstat tänderna idag?
Två gånger

Tycker du om broccoli?
Ja, men den ska vara färsk, inte fryst*blä*

Vad är du snabb på?
Läsa, läser hela stycken istället för ord för ord.
Prata innan att tänka ibland hihi

Är du glad just nu?
Ja, idag är jag på bra humör:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lånar din lilla lista ;)

2007-05-25 @ 10:36:12
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Gör det:)

2007-05-25 @ 12:14:04
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0