How it all began...

image848

Tänkte berätta hur Jeffrey och mina vägar möttes;)
Jag hade kommit ur mitt låånga skitförhållande med mitt ex och varit
singel och sårad i 1½ år ungefär. Hade precis börjat våga dejta igen och
hade dejtat två killar. Båda var gulliga killar men det saknades det där
extra. Den ena kändes för ung och barnslig. Den andra hade jag inte
roligt med och det är väldigt viktigt för mig. Och när man känner på en
date att nu räcker det, nu vill jag hem, då är det inte rätt kille man träffar.
Så kände jag med båda dom. Självklart blev det ingen fortsättning.
Sen en dag så fick jag en hälsning av Jeffrey på en community vi båda
finns på.Han var trevlig och inte smörig och flirtig som alla andra så
jag svarade och vi började prata. Efter ett tag böt vi Msn med varann och
började prata även där.
Efter ännu ett tag så bestämde vi oss för att ta en fika. Som kompisar.
Sagt och gjort, vi träffades och satt och fikade och skrattade i flera
timmar. Sen gick vi en lång promenad runt hela söder och babblade
och skrattade ännu mer. Jag hade så kul den kvällen. Vi fortsatte att
träffas flera gånger och vi hade lika roligt varje gång. Våran knäppa humor
klickade perfekt. Jag behöver ju inte tillägga att jag aldrig kände att jag ville
gå hem när jag träffade Jeffrey;) En gång som jag aldrig kommer glömma stod
vi och diggade och dansade till ett ovanligt högljutt trafikljus. Samma
sak gjorde vi till ett par tutande bilar. Haha, låter skittråkigt och psycho
men jag skrattade ihjäl mig den gången. Det gick ett tag till och en kväll
så blev det bara att vi blev mer än vänner. Men jag var ju fortfarande
fundersam och rädd efter mitt nioåriga misslyckande med mitt ex.
Jag visste inte om jag vågade bli tillsammans med nån igen.
Vågade inte lita på nån. Ville inte bli sviken igen.
Så jag velade och velade. Men kunde inte hålla mig ifrån Jeffrey ändå.
Tror jag var rädd att gå in i nåt helhjärtat och kalla det seriöst. Så länge
jag "bara" dejtade så var det ingen fara. Jag velade vidare och sårade
Jeffrey. Jag mådde jättedåligt ett tag och visste varken ut eller in. Men
sen till slut så tog jag mig samman och tog steget och gav mig in i
riktigt förhållande. Det är därför våran 1-årsdag är den 23 januari.
Vi blev tillsammans innan dess men jag ville ha ett datum då vi blev
tillsammans på riktigt utan massa velande från min sida.
Jag är så glad att jag valde att ge vårat förhållande en chans. Jag
trodde aldrig  nånsin att jag skulle bli kär igen men här sitter jag och är kär:)
Och har hittat den jag vill bygga ett liv med, med allt det som tillhör.

Jag älskar dig Jeffrey♥

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och lite platser på Grekland!

Kolla alla våra recensioner och var med och rösta fram bästa Cafékedjan!

2007-05-17 @ 15:03:21
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0