Grrrr!!!

image850

Jag har ingen ork med nåt idag men var tvungen att släpa
my lazy ass ner till affären för att handla nåt att äta till middag.
Först är det ett mongo som glor på mig up and down. "Har
inte din mamma lärt dig att det är fult att glo fuckface?" hade
jag lust att säga men jag bet mig i tungan och gick vidare. Men
jag gick och retade mig på det i tio minuter säkert. Väl inne på
Ica så svettas jag som en gris fastän jag går bland frysvarorna.
What´s up with that liksom? Jag har ingen feber, det känns bara
så. Jag kommer såklart inte på vad jag ska äta, förutom ostbågar
som jag är sugen på, men det är ingen middag. Så jag hasar runt
i affären och blir mer och mer irriterad för att jag inte kommer på nåt.
Får en svag lust att slå sönder nåt eller nån men låter bli. Middag??
Det måste vara nåt enkelt för jag orkar ju inget idag remember.
Till slut kommer jag på nåt och äntligen kan jag lämna affären.
Nu ska jag bara tillaga maten, sen äta och sen dra nåt gammalt
över mig.

Är det fler än jag som känner igen sig? Snälla säg att det är det;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förlåt att jag skrattar då jag läser just detta blogginlägg men jag känner igen mig själv så väl! Det är kul med pms... ;) Hoppas du får en bra dag! Kram

2007-05-19 @ 07:26:22
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: *pustar ut* Thank god att du är likadan;) Ja, jäääättekul hihi. Ha en bra dag du med. Kram

2007-05-19 @ 09:27:30
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Lina

PMS är djävulskt och du är inte ensam om att plågas av skiten. Faktum är att jag har frågat folk vad dom glor på när dom, just det, glor! ;P
Jag "skyller på" att PMS är mänskligt (för oss kvinnor) och att jag då har all rätt att spy galla på puckon som inte vet bättre att man INTE stirrar på en PMS-ilsk kvinna *skrattar*

2007-05-19 @ 09:52:21
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Haha, precis, va fan ska dom glo för liksom?
Jag kan tycka det är irriterande annars men när jag har pms, watch out! Man kanske borde ha en varningsskylt på sig eller nåt så folk kan hålla sig undan;)

2007-05-19 @ 11:18:36
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0