*Flås*



Let´s just face it. Jag har kondition som en 85-årig tant.
Förut när jag tränat på gym så har jag värmt upp på cross-
trainer eller trappmaskin i tio minuter, en kvart. Lagom länge
för att bli varm för nåt fett har jag inte direkt att bränna.
Och på gymmet har jag ju alltid tränat styrketräning, inga
hopp a longgrejer för mig. Och jag har inget emot att ta i så
musklerna blir trötta och gör ont. Men när det kommer till
att flåsa runt och bröstet och hela halsen gör ont och man
är så andfådd så man mår illa, det är inte min grej. Så nu
lägger jag cyklandet på hyllan haha. Nej då, men jag ska
inte gå ut så hårt i alla fall. Få ta det lite lugnare och jobba upp
konditionen sakta men säkert;) Nu ska jag göra lite situps, det
är mer min grej det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0