Cravings och annat babbel

image860

Just nu är jag otroooligt sugen på coleslaw. Jeffreys mamma
gör den godaste jag har ätit. Jag skulle kunna döda för en stoor
skål med den nu*dreglar* Men jag får mumsa vidare på mina
vindruvor som jag köpte idag. Var sugen på jordgubbar också
men dom såg så tråkiga ut. I morse åt jag gröt till frukost, havre-
grynsgröt. Jag har aldrig gillat den gröten (min favvo är mannagryn)
men sen Jeffrey lagade den åt mig så tycker jag att det är gott. Men
han lagar med mjölk istället för vatten. Va intressant att veta, please
tell me more;) Och what´s up with the weather nu igen? I morse var
det sol och behaglig värme men lagom tills man skulle hem så
regnade det:( Jävla skitvår! Nej, nu ska jag sluta skriva för jag har
inget vettigt att säga i alla fall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0