Bra dag

image829

Idag är en bra dag. Jag känner mig riktigt söt idag.
Var och shoppade lite efter jobbet. Köpte ett par svarta
leggings, en tröja, ett par ballerinas, en ring och ett par
solglasögon. Mina fötter har blivit helt mongo. Jag fick lämna
tillbaka dom söta "ballerinorna" hihi från Indiska för dom klämde
och gjorde jätteont. Men när jag skulle prova en storlek större så
var dom alldeles för stora. Jag har alltid haft storlek 38 ( vissa
undantag med 37 och 36 men det beror ju på vart skorna är gjorda)
Men nu helt plötsligt så är 38 för stort! Jag har provat massor av skor
dom senaste dagarna och 38 är för stort hela tiden. Jag har aldrig
hört talats om att fötter krymper haha. Men idag så fick jag tag på
ett par 38:or som passade. Köpte dom på barnavdelningen så dom
kostade bara 98:) Solglasögonen är med röda skalmar så nu kan jag
matcha när jag har nåt rött på mig. (köpte ju ett par med vita skalmar
förra veckan) Alla är i samma modell som mina gamla som jag passar
så bra i, så det är kul:)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shopping kan glädja ledsna flickor ibland :)

Jag har motsatt problem, jag som alltid haft 4o, kommer knappt i strl 41 längre... och det är ju den största tjej-strl :(
Hoppas verkligen inte mina fötter sväller den dagen jag blir gravid, då får ja gproblem! *S*

kram!

2007-05-07 @ 20:14:22
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Det är inte kul att ha för stor eller för liten storlek för då blir det svårt att hitta snygga skor. Så jag ska vara tacksam att jag är den storlek jag är, men det är lite skumt att mina fötter krymper hihi. Just det, det hade jag inte ens tänkt på, att fötterna sväller vid graviditet*yikes* Kram

2007-05-07 @ 20:22:15
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0