Oompa loompa

image682

I morse på väg till jobbet så lyfte jag min blick från City-tidningen
och döm om min förvåning när jag såg en oompa loompa sitta
mitt emot mig. Where is the golden ticket liksom? Give me some chocolate!
Men ack så jag bedrog mig, det var bara en tjej som typ måste ha tagit en
överdos brun utan sol. Det är fint att vara brun men det finns gränser. Det var
svårt att låta bli att stirra. Först tänkte jag att hon kanske varit utomlands
länge. Men när jag såg att hela hon var lika orange, inklusive handflatorna
så började jag misstänka att hon nog måste tagit ett dopp i Buslagunen.
Väldigt söt tjej men orange är inte fint att vara. Om man inte är en Oompa loompa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0