Kommer inte på nån rubrik

image742

Cola dricker jag inte tyvärr, däremot dricker jag Bon aqua,
smak Forest berries. Inte dum alls. Nu är det fotboll och Jeff
sitter bänkad. Så jag kommer väl sitta bänkad framför datorn jag.
Idag har jag mått bättre och varit lite gladare, det känns skönt.
Efter jobbet kom jag hem och jag och Jeffrey tog en promenad
runt sjön. Med glass i nävarna.Härligt när man inte ens behövde ha jacka på sig:)
Jag ringde och pratade med Linda sen som hade fått halsfluss
stackarn. Inte nog med det så hade min lilla gudson kaskadkräkts
på henne också. Tänk att vara sjuk och dessutom behöva ta
hand om nån annan också. Jag tycker det är tillräckligt jobbigt att vara
sjuk själv.  Inte lätt att vara förälder alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0