Hangin´out

image754

Ikväll tog vi det lugnt och D, Jeffreys kompis kom över. Jeff sprang upp till
grannen för att hälsa och ta sig en drink. D orkade inte följa med så han och
jag satt kvar och babblade om allt möjligt. Vi diskuterade ålderskillnad bland
annat och höll båda med om att ålder har ingen betydelse. Fick också vet att 
i början när Jeff och jag blev tillsammans så hade det blivit värsta grejen bland
Jeffs killkompisar över att jag var äldre. "Jeffrey dejtar en 31-åring!"
"Vaaa, är det sant!?" Men sen berättade D att när dom träffade mig så tänkte
dom Jaha. Dom trodde jag skulle se gammal ut haha. 31 är ingen ålder
faktiskt*fnys* Neither is 32 *keep telling yourself*
Ni vet unga killar tycker det är lite status att lyckas haffa äldre tjejer.
Varför vet jag inte. Jaja, det där är history och jag är ingen statuspryl;) och
ingen tänker på mig som 32 år'*thank god* ;) Senare kom R, D:s flickvän och
då skulle dom berätta att dom kommit på vem jag är lik. Jajaaa, såå lik är jag inte
men tack;)

Kommentarer
Postat av: nollåttan

tsss, 31-32 är verkligen ingen ålder. !

2007-03-31 @ 23:11:19
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Dee

Nollåttan: Så ska det låta;)

2007-03-31 @ 23:29:16
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0