Breakdown



Jag mår verkligen dåligt nu för tiden. Jag känner att
depressionen är på väg tillbaka mer och mer. And
I hate it. Jag vill inte vara deprimerad igen. Jag är
ledsen och frustrerad. Mitt humör svänger. Igår gjorde
jag nåt så fult som att ge nån en örfil. Jag tycker att
slå nån är nåt man verkligen inte gör men jag var så
frustrerad och arg på den här personen så det slog
slint. Jag bad om ursäkt sen. Det märks ju verkligen
att jag inte mår bra. Idag mådde jag illa, sen kände jag
mig jättekonstig, går inte att förklara men det kändes
som om mitt hjärta var alldeles svagt. Blev rädd att
jag skulle svimma också:(Jag har ingen aptit. Åt en macka
och en skål flingor igår bara. Idag har jag tvingat i mig
frukost och lunch. Jeffrey köpte tillbehör så vi ska äta
tacos sen, det vet han att jag gillar. Han köpte dessutom
asken med geléhjärtan åt mig igår:) Jag ska till min psykolog
imorgon och då ska jag ta upp att jag behöver verkligen
hjälp så jag inte åker tillbaka och stannar i depressionen.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hoppas att du får lite hjälp hos psykologen, det låter inte alls roligt. Hoppas att du mår bättre snart, och du jag måste bara säga att ditt hår är helt fantastiskt!!
Kram!

2007-03-27 @ 09:38:52
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas att psykologen kan ge dig stöd och hjälp nu när du märker fler och fler varningssignaler på depression. Jag känner att jag kanske oxå borde ta kontakt med en psykologi igen (gick hos en terapeut förut), jag vet att det hjälper. Som det är nu går jag mest bara runt och är rädd att jag ska gå sönder och att ingen då kan hjälpa mig upp igen.

Solen lyser ute så vi får försöka finna lite tröst hos den så länge. Ha en underbar dag! Kram

2007-03-27 @ 11:13:25
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Ja, jag hoppas också att han kan hjälpa mig så jag kommer nånstans och mår bättre. Jag har aldrig sett mitt hår som fantastiskt men tack, jag ska börja uppskatta det mer nu:) Kram.

Linda: Precis så känner jag också, är rädd för att jag ska gå sönder och aldrig lyckas ta mig tillbaka:( Ja, tack och lov för solen i alla fall. Ha en underbar dag du med. Kram.

2007-03-27 @ 16:02:55
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0