Working 9-5



Inte riktigt men nästan. Nio till halv fyra i alla fall.
Låter ju som ingenting men det var ett tag sen jag
jobbade heltid så när jag nu har jobbat nääästan
det i ett par veckor så måste jag säga att det tar på
krafterna. Jag är helt slut. Så jäkla trött. Trött i kroppen
och knoppen. Men det är kul att det blivit flera timmar.
Hoppas det kan bli så här hela tiden i fortsättningen.
Dagens mindre roliga händelse var när jag gjorde illa
mitt öga. Jag skulle lyfta upp en stor kartong med första
förband då en förpackning ramlade ut och landade i mitt
öga AJ! Med den vassa plastkanten först såklart. Men det
var inte så farligt som tur var. Sved lite ett tag och blev en
blodig rispa. Men nu känns det ok. Ont i huvudet har jag
idag också. Jag vill bara sova men kan inte. Jag ska ta en
skön dusch nu sen krypa ner och hoppas det kommer nåt
på tv man kan somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0