New stuff

 
 
 

Den gråa toppen/tunikan/klänningen eller vad fan man
ska kalla den, gillade jag sådär. Antingen lämnar jag
tillbaka den eller har den som nåt att skrota runt i hemma
eller så. Den ser bättre ut på bilden än i verkligheten.
Det gula linnet gillar jag, bekvämt och en härlig ljusgul färg.
Har samma linne i svart och rött också. Halsbandet är
jättesött men jättesvårt att ta bild på:( Det är en liten
älva i alla fall med ett litet trollspö i handen.
Bikinisarna (eller vad det blir när det är flera;) älskar jag.
Jag köpte dom båda utan att prova, jag orkade inte(latmask)
Och tänk va glad jag blev när båda passade jättebra:)
Jeffrey gillade dom också väldigt mycket, hans favorit var den
turkosa. Allt är köpt på Gina Tricot by the way.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Jätte fint! Älskar förresten saker med älvor/enhörningar och sån't. :)

2007-06-10 @ 11:09:17
URL: http://pinkcandy.blogg.se
Postat av: Lina

Jättefina grejer ju! Det gula linnet är underbart fint liksom den turkosa bikinin :)
Den gråa tunikan/toppen var också fin men jag hade gillat den bättre utan knuten/knytet bak.

2007-06-10 @ 11:13:47
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Madeleine: Ja, det är mysigt med älvor och enhörningar tycker jag också:)
Lina: Ja, I like them:) Jag gillar inte heller knytet bak. Först trodde jag det skulle vara fint men nu tycker jag bara det är störande. Ska lämna tillbaka den.

2007-06-10 @ 11:50:27
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0