Butt ugly

image905

Jag igår

Igår när jag var i stan och träffade Linda och gudsonen så gjorde jag nåt jag
typ aldrig gör, inte när jag är i stan i alla fall. Jag berättade för Jeffrey sen att jag
gått på stan i nåt jag inte gjort på hundra år. "I mjukisbyxor?" frågade han.
Haha, det skulle jag ju tio ggr mer gärna gjort, no problem. Nej, jag gick
osminkad. Eeeww!
Och jag kan säga att jag trivdes inte. Inte för att jag är mycket sminkad
annars men jag vill gärna ha mitt ansikte på mig när jag är out and about.
Mascara, rouge och  läppglans, yes please! Känner mig mycket bättre då.
Spelar ingen roll att du tycker jag är finast utan smink älskling;)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag känner likadant när jag har glasögon på mig och även när jag är osminkad, jag måste ha mina ögonbryn, mina egna är superljusa!

2007-06-05 @ 20:03:15
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0