Nattdopp

image960

Igår fick Jeffrey och Jenny för sig att vi skulle ta ett nattdopp. Så klockan elva igår
kväll satte vi oss i bilen och åkte till närmaste strand. Jag hade faktiskt bikinin på
under och handduken med mig. Skulle väl låtsas att det kunde hända att jag
doppade mig. (Yeah right!) Jag och Monica och Jennys lilla tjej stod och tittade
på haha. Men min galna pojkvän och Jenny hoppade faktiskt i. Två gånger till
och med! I´m impressed. Jag är en riktig badkruka och skulle nog aldrig klara
av att komma i så kallt vatten på kvällen. Det är tillräckligt kallt på dagarna, och
då tar det typ en halvtimme för mig att komma i. Fast jag har inte badat nåt i år.
Jag gillade delen efter badet istället. Då åkte vi hem till Monika och åt blåbärspaj
 med vaniljvisp*mums* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0