Dop


 
Dopoutfit, favorit i repris;)

Dopet var fint och jag klarade det bra fastän jag
stressade upp mig innan och blev nervös så
jag skakade. Jag har ju min sociala fobi som
spökar ibland:( Dom körde ett dop för båda
sönerna. Joseph är ju bebis medans Junior är
fyra år. Men båda skötte sig exemplariskt.
Även Jeffrey (the godfather) skötte sig bra;)
Efter alla festlgheter så åkte jag, Jeffrey och
James (uncle, som är lika gammal som jag;)
till ikea för att köpa nya madrasserna. Vi passade
även på att köpa den stora hallspegeln. James
stannade kvar och hjälpte oss att montera sängen
och kasta massa skräp (bless him)
Ska bli underbart att få sova  en ny, fin säng inatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin klänning, klassisk och elegant. Samtidigt som den är snygg! :) Och du, tack för din söta kommentar i min blogg. :) Stor kram

2007-07-08 @ 00:10:14
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Tack:) Det var så lite så, bara sanningen ju;) Kram

2007-07-09 @ 14:16:49
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0