Tillfreds

80190-488

Jag känner mig tillfreds med livet just nu. Det är underbart att bo med min
älskling. Det funkar jättebra. Han "bodde" ju typ hos mig förut nästan men nu
är det på riktigt. När han är borta så vet man att han kommer hem sen. Förut
så träffades vi inte varje dag och han sov inte alltid hos mig. Jag får som ett
inre lugn mer nu. Vet inte riktigt vad jag babblar om men det känns bra i alla fall:)
Nu har vi ett riktigt kök också. Jag hade ju bara en kokvrå.
Och Jeffrey älskar att laga mat så han lagar massa smaskiga rätter varje dag:)
(Tur för mig som inte gillar att laga mat;)
Idag jobbade jag ensam på jobbet(hade bossens vovvar som sällskap så riktigt
ensam var jag inte) Bossen var på säljmöte i Örebro, han erbjöd mig åka med
men jag kände att jag ville vara kvar på jobbet och göra lite nytta. Efter jobbet så
träffade jag bästa vännen L och min sötpropp till gudson:)Fick en ny bild på
honom, han är ju svårt söt. Han sitter med sina små bebistuttar och biter på
underläppen hihi. Jätteduktig fotograf som tagit bilderna.
Usch, va jag babblar osammanhängande idag haha. Jag är trött. Ska ta en
dusch nu och krypa ner sen. Tweety lär väl göra mig sällskap gissar jag.
Hon är så söt, hon följer oss överallt. Nej, in i duschen nu.
Nighty night people

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Trevligt att höra att du trivs med livet!

2007-01-10 @ 19:32:01
URL: http://mindfulness.blogg.se
Postat av: Dee

Fredrik: Ja, visst är det?;) Man ska ju trivas ibland också.

2007-01-10 @ 20:34:32
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0