*suck*

80190-479

Idag ringde jag chefen och hon svarade (kors i taket!) Men det är
väl bara för att hon inte visste att det var mitt nummer. Jag sa att jag
skulle vilja prata med henne och om vi kunde bestämma en tid och
hon sa javisst. Så imorgon klockan ett ska vi prata. Hennes pappa
(min andra chef) sa att nu måste det här styras upp. Han är förbannad
för att hon missköter utbetalning av löner. Han tror absolut inte att hon menar
mig när hon kallade oss lata men jag vet att det är så, vem skulle hon annars
mena när hon säger Ni och det bara är M och jag som jobbar i butiken.
Jaja, som sagt. Jag vet att jag inte är lat så screw you lady!
Jag tog ledigt från butiken idag och skrev in mig på arbetsförmedlingen
och ska ringa och anmäla mig till a-kassan imorgon. Jag kan ju inte lita på
nåt hon säger känns det som. Jag måste ju ha tillräckligt med timmar så jag
tjänar så jag klarar mig. Så jag får stämpla upp. Men då kommer Af kräva att
jag söker ett jobb där jag slipper stämpla upp. Och just nu så känns det som
jag vill söka nåt annat. Där jag blir uppskattad och får mer att göra.


By the way, jag mailade mina timmar jag jobbat till henne igår och när jag

pratade med henne på telefon idag så sa hon att hon fått mitt mail.
But guess what? Det kan vara smart att sätta in pengarna för dom timmarna
också! Still no money on my account!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0