Städa

80190-529

Jag är ledig idag så jag har roat mig med att städa.
Och tror ni inte att en spindeljävel kommer och skrämmer slag
på mig?? Alltså är det meningen att bara för att jag har sån extrem fobi
så ska jag bara därför råka ut för extra mycket spindlar? Jag menar, det är
januari och det är tio minus ute. Borde inte alla spindlar vara döda eller gått
i ide eller vad fan dom gör? Näää, vi går in i spindelfobikerns hem och skrämmer
skiten ur henne istället. Jaa, vilken bra idé! Alla på spindelmötet var överens typ.
Jag skrek som en stucken gris när "dammtussen" sprang ifrån dammsugaren.
Jag tvingade mig att försöka suga upp den när den försvann under tv-möbeln.
Sen sprutade jag in Radar för att försöka försäkra mig ännu mer, sen satte
jag mig i sängen och darrade som ett asplöv. Med min tur så sög jag säkert
inte upp den utan den sitter säkert nånstans och väntar tills jag somnat för
att utöva sin hämnd. EEEEEEEEEEWWWWW! Jag HATAR spindlar god damn it!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Spindlar är ruggiga, i samma klass som silverfiskar... :(

2007-01-26 @ 13:06:56
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jag måste nog säga att spindlar har i mina ögon en väääldigt mycket högre ruggighetsfaktor. Men sånt är ju olika;) Silverfiskar är inte så trevliga dom heller.

2007-01-26 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0