Lättnad

80190-484

Det som kändes lite knepigt var att berätta för min andra chef att jag
sagt upp mig(han är ju ändå pappa till butikschefen) Men jag ringde
honom och berättade allt och att jag sagt upp mig. Inväntade spänt hans
reaktion. Han sa: Det tycker jag var stark gjort! Jättestarkt.Han frågade om jag
mådde bra med beslutet och jag svarade Ja. Då så, det är huvudsaken.
Han är helt underbar. Han skrattade till och med och sa Nu får du skaffa mer jobb
hos mig.  Som jag trivs att jobba hos honom, det är så det ska kännas och vara
på en arbetsplats:)

Ok, nu ska jag sluta att tjata om hela den här cirkusen, lovar;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker också det var starkt gjort av dig att våga säga upp dig. Det visar vad du tycker och står för, och att du inte tänker bli trampad på!
Och vilken under chef nr 2! :)
Hoppas för din skull att det känns lite lättare nu när du tagit detta steg.

2007-01-06 @ 14:37:00
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jag har tagit så mycket bullshit i mina dar och jag beslöt mig för nåt år sen att jag aldrig tänker göra det mer. Så sen dess har jag varit rakt på vad jag tycker och tänker, och rensat ut människor och situationer i min omgivning som inte är bra för mig. Ja, det känns absolut lättare nu:)

2007-01-06 @ 15:32:03
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0