Klant!

80190-504
Fixar med naglarna och lyckas få remover i ögat. Hur klantig är
jag på en skala? Det är så typiskt mig att lyckas med nåt sånt haha.
Naglarna blev röda. Jag vet att jag kommer ta bort det snart. För jag
tycker alltid att det är fult med lack på fingernaglarna. Jag har korta
naglar nu. Det är ju modernt att ha lackade korta naglar men jag tycker
att mina nagelbäddar är så korta och då blir det fult. (Perfektionist)
Jaja, vi får se hur länge det får sitta kvar. Jag gissar på att lacket är
borttaget lagom tills sängdags;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sådär gör jag med, målar naglarna och så tar jag bort det efter ett par timmar.
Jag tycker det är så ovant att ha färgat lack på korta naglar, så 99 % av gångerna använder jag fransk manikyr eller ofärgat lack. Tråkigt men enkelt.
Det är kanske en grej att öva på; att använda färgat lack mer? :)

2007-01-17 @ 11:23:07
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Linda

Remover i ÖGAT? Hm..det låter inte skönt.

2007-01-17 @ 12:40:04
URL: http://www.dress-you-up.blogspot.com/
Postat av: Dee

Lina: Ja, öva vore nog en grej. Jag tyckte lack på tånaglar såg skitskumt ut förut, nu har jag det jämt och har haft i typ tio år så chansen finns ju att man ändrar sig till slut även angående fingernaglarna också;)

Linda: Haha, ja jag vet, klantarslet nummer ett. Det skvätte upp när jag tryckte på flaskan. Och det sved lite ja.

2007-01-17 @ 13:10:39
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0