Fly away

80190-506

Jeffrey sitter på ett plan nu. Nej, inte till Libyen för att spela fotboll. Han är på
väg to the motherland för en liten semester. Han blir borta i två veckor. Kommer
sakna min älskling. Jag kunde ju följt med men jag jobbar ju och sen kan jag
ju inte lämna lilla Tweety(Ja, jag vet att jag daltar med den fågeln haha) Men hon
är så mammig.."mattig" och skulle nog tycka det var konstigt och jobbigt med
nån annan som skulle ta hand om henne i två veckor. När hon får en kompis
kommer det bli lättare att resa. Anyway..så hatar jag när mina nära och kära är
ute och flyger runt. Jag vet att det är säkrare att flyga än att åka bil men ändå.
Det är obehagligt. Jag sitter och väntar på att få höra att resan gick bra.
Nu ska jag dricka en mumsig latte och läsa bloggar.

P.s Nagellacket sitter kvar by the way;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skönt med lite semester, vart kommer din kärlek ifrån?
Hoppas veckorna går fort & att du har det minst lika bra utan honom under tiden! :)

2007-01-22 @ 00:29:16
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Han kommer från Gambia. Ja, jag hoppas verkligen att tiden går fort för det är så tråkigt utan min älskling:( Jag har det bra utan honom men bättre med;)

2007-01-22 @ 15:14:47
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Rebecka

Ooooh låter exotiskt :)
Klart man har roligast tillsammans, men tror det är bra att få lite egentid också, och hinna sakna varandra!

Ha det fint!!

2007-01-23 @ 00:40:25
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Ja, absence makes the heart grow fonder som dom säger;)

2007-01-23 @ 07:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0