Färg

80190-530

Det är dags att experimentera med mitt hår igen. Jag vill
ljusa upp det så jag inte ser så blek ut. Nu har jag köpt blekning
som jag ska lägga i i tio minuter och sen färg som jag lägger i efteråt.
Fick det tipset av en medbloggerska:) Jag är så feg när det gäller mitt hår.
Så jag gick runt i affärer och stod som ett fån i säkert en halvtimme innan
jag kom fram till nåt. Men nu kör jag, det är väl bara att färga över om det inte
blir bra...hoppas jag. Med min tur så kommer jag väl se ut som tjejen på bilden
ovan. Eller tappa allt hår:( Yikes, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Det är ju hur kul som helst att förändra sitt hår. Jag är inte speciellt feg när dte kommer till det. Lägg gärna upp bild på bloggen sen.

2007-01-26 @ 17:58:55
URL: http://www.dress-you-up.blogspot.com/
Postat av: Dee

Linda: Nej, man ska väl inte vara så rädd egentligen. Jag lägger upp bild så fort kameran kommer tillbaka:)

2007-01-26 @ 18:04:38
Postat av: Linda

Hoppas det gick bra! :)

2007-01-27 @ 11:50:51
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Det hade jag hoppats också haha

2007-01-27 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0