Birdie nam nam



Vi ska ju skaffa en kompis till Tweety. Hon är två och ett halvt nu
och jag har varit hemma mycket med henne eftersom jag varit
sjukskriven men nu när jag börjat jobba så vill jag att hon ska få
en kompis att tillbringa dagarna med. Fåglar är ju flockdjur. Jag står
i kö nu och fåglarna i kullen är just nu 22 dagar gamla. Man brukar
få hämta sin fågel när den är fem veckor. Det ska bli en liten killkompis
hon ska få och jag står först i kön att välja. Uppfödaren tror att det är två
killar men är inte riktigt säker än. Så om ett tag så får jag välja nån av söt-
nosarna på bilden:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men så söta fågelbebisar :)
Och vad roligt för Tweety att få en polare att tjattra med!

2007-01-22 @ 21:28:51
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Visst är dom:) Ja, jag hoppas att hon ska tycka det.

2007-01-22 @ 22:21:51
Postat av: Sandy

Men vilka söta småfåglar! Ska du få egna småfåglar sedan, eftersom du ska ha en pojkfågel nu?

2007-01-22 @ 23:28:30
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Nej, för då skulle jag behålla alla, skulle inte kunna sälja nån haha. Väljer en kille för att det kan bli tjafs med två tjejer. Undulathonor är tuffa och kaxiga av sig.

2007-01-23 @ 07:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0