Platt fall;)

   

Plattade håret idag, det var ett tag sen jag gjorde det och jag
fick lust att fixa det lite extra idag. Bilderna blev ju crap för man
ser ju inte så bra men men. Jag måste installera programmet
till min mobil i den här datorn för det är mycket enklare och funkar
konstigt nog bättre att ta bilder med mobilen. Jag lyckades även
att bränna mig på armbågen med plattången...jag vet, hur fan lyckas
man bränna Armbågen?? Men jag är ju drottningen av klantighet
så jag lyckades med det i alla fall. Ont som fan gjorde det:(

Kommentarer
Postat av: Niggarette

uuush ja vet hur d känns att va lite klanto o bränna sej...en gång brände ja mej mitt på pannan uush va man fick gå runt o sona för sin klantighet sen. Men fint och rakt hår får man sen så d en gudagåva;)

2007-02-23 @ 22:00:51
Postat av: Dee

Niggarette: Oj, mitt på pannan, det lät inget kul hihi. Ja, vill man vara fin får man lida pin I guess.

2007-02-24 @ 16:23:42
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Madde

kul med kort :) haha plattångs brännmärken är inte att leka med! Lätt hänt o ont! Kram

2007-02-26 @ 00:24:48
Postat av: Dee

Madde: Ja, lite för lätt hänt;) Kram.

2007-02-26 @ 07:26:29
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0