Daily

   

   

Det här är mitt ansikte;) Det är det jag använder varje dag.
Ok, bus och solpuder använder jag inte varje dag, men det är
skönt nu på vintern att se lite fräshare ut i ansiktet. Jag har ju väldigt
ljus hy. Concealern vill jag inbilla mig tar bort mina mörka trötta
ringar under ögonen. Ögonbrynspenna för att få lite snyggare form
och färg. Jag använder H&M:s egna faktiskt, den är jättebra.(inte den
på bilden) Min favvomascara just nu, men är alltid nyfiken på nya.
Rouge, Pink marshmallow, love it. Måste köpa en ny, min är det bara
små smulor kvar av:( Och så som kronan på verket, lipgloss.
Det är ju väldigt olika vilket märke jag använder, men gloss är ett måste.

Jag har svårt för att använda foundation och puder, gillar inte att
ha saker på ansiktet. Solpuder är ok för det tar man ju bara lite
och inte i hela ansiktet. Men att "stänga" inne min hy med foundation
och puder känns inget bra. Jag vet att dagens foundation inte 
täpper till men jag klarar inte av känslan bara. Och sen kan man ju
inte lägga ansiktet mot nåns axel utan att kladda ner. Dessutom
tycker jag inte om när det syns att man har nåt i ansiktet. Det ser
ju pudrigt ut och I don´t like that at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0