Aaaaaaj!

80190-586

Har svårt ont i ryggen idag. Kände av det redan igår men
nu är det värre. Det gör ont i övre delen på högra sidan.
Gör ont när jag rör mig och när jag hostar. Måste vara en
nerv som kommit i kläm eller nåt. Jobbade över igår och
jobbade ensam för bossen är i england. Det gick jättebra.
Jag var supereffektiv och fick massor gjort. Tog flera ordrar
och ringde till Dhl till och med. Sen kom budet från Dhl och
hämtade en pall och passade på att flirta lite*suck* Det var
kul att det gick så bra att sköta "skeppet" själv. Men det ska
bli kul idag när chefen är tillbaka. Det var lite ensamt igår utan
hans sällskap.Nej nu är det dags att sminka sig. Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Har oxå ont i ryggen, har haft de i två veckor..inte kul!
Hoppas ditt ryggproblem inte håller i sig :D

2007-02-20 @ 11:09:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Dee

Nadja: Usch, två veckor:( Hoppas ditt också går över.

2007-02-20 @ 14:23:45
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0