Julklappar

image1353

Det är inte lätt det här med julklappar. Idag införskaffade jag
den första i alla fall. (Ja, jag vet att jag är sen kanske, men
jag har faktiskt setts smyga runt på Åhlens med desperation
i blicken på självaste julafton så för mig är det faktiskt tidigt;)
Jag köpte lilla Sams (min gudson) julklapp. Det blev en stor
lastbil med ett stort släp. Massa med dörrar man kan öppna.
Det är det som gäller i hans värld.
Till Jeffrey hade jag två ideér men den ena förstördes idag.
Min fining var jätteduktig idag och städade hela källarförrådet
alldeles själv. Men det innebar att han hittade sina värmebyxor
som har varit spårlöst försvunna i flera månader. (Värmebyxor
är för er som inte vet ett slags cykelbyxaktiga byxor som
håller lår och rumpa varma så man håller sig från sträckningar?)
Det är i alla fall vad jag har fattat det som..anyway..det var ju bra
att han hittade dom men då förstördes ju min briljanta idé om att
köpa ett par nya åt honom. Så nu får jag komma på nåt annat.
Den andra idén tror jag fortfarande att jag ska köra på. Jag är
verkligen sämst på att komma på present/klappideér. Synd för
jag älskar verkligen att ge presenter. Jaja, det löser sig väl.

Kommentarer
Postat av: Jess

hehe, jo, jag med =)

2007-12-17 @ 20:17:09
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0