Gaaaahh!!

image1387

Jag blir galen! Jag har tappat bort mitt p-pillerrecept.
Jag skulle börjat äta dom i lördags igen, trodde jag hade
en karta kvar men neeej såklart inte. Men när jag tittar efter
receptet så är det borta. Jag har letat överallt typ fyra ggr.
Nästa gång ska jag ta ut hela året istället för att springa
och ta ut var tredje månad. Det är så kul att det ska hända
nu mitt i helgerna också. Tänkte ringa till Mama Mia söder
och be dom ringa in ett e-recept men dom har ju självklart inte öppet.
Dom öppnar inte förräns 11 januari. Och jag kan inte ringa nån annan
Mama Mia för dom har ju inte mig registrerad. Då måste jag gå dit
och sitta och vänta och göra om allt. Orka!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Nä, fan vad jobbigt!! P-piller vill man ju inte "börja om" med heller, eftersom det rubbar mens m.m
GOTT NYTT ÅR!!

2007-12-31 @ 17:44:04
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Ja, skitjobbigt, men vad ska man göra liksom. Gott nytt år! Kram

2007-12-31 @ 22:59:05
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0