Frustration

image1370

Det är inte lätt med jul för mig. Å ena sidan så har jag så mycket skitminnen
från jul då mamma och hennes sambo var fulla, å andra sidan tycker jag det
är lite mysigt och trivs. Men ibland kommer dom negativa känslorna smygande
helt plötsligt från ingenstans och då vill jag bara lägga ner. Jag har så svårt att
hitta på vad jag ska köpa för julklappar, jag själv är a pain in the ass att köpa
klappar till. Jag blev besviken för jag vet redan vad jag kommer få av Jeffrey. Han
var smart nog att ge mig klappen i sin påse, så jag vet ju nu att det är ett par
skor. Och jag vet med all säkerhet att jag kommer vara a pain och inte gilla
dom. Jag är sååå petig när det kommer till skor. Jag har letat i månader och
inte hittat några jag gillar så jag är tveksam till att han lyckats. Kul att ge mig
en julklapp va? Vi ska åka med några kompisar och julhandla snart. Då måste
jag hitta nåt till Jeffrey, vilket jag inte kommer göra:( Vill bara gå och dra nåt
gammalt över mig just nu.

Denise= The Grinch

Kommentarer
Postat av: Jess

tack ska du ha :D

2007-12-22 @ 22:50:38
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0