Eeww!



Blödit igenom lite

Idag var jag hos plastikkirurgen och tog bort ett
födelsemärke. Det satt precis ovanpå revbenen.
Inte såå kul att få en spruta där men det gick ganska
bra faktiskt. Gjorde inte jätteont. Det var så äckligt när
hon skar bort födelsemärket. Det gör inte ont men man
känner att nåt händer på ens hud. Och det lät skitäckligt.
Råkade få se en glimt i lampan ovanför mig. Eeww. Såg
bara ett rött hål. Hon drog i såret. Sen sydde hon och jag
kände hur huden drogs i. Hon var tvungen att ta med lite
marginal så jag fick hela fem stygn. Kommer får ett ganska
stort ärr där:( Men bättre att ta bort ett födelsemärke som
kan vara/bli farligt. Då kan jag leva med ett ärr. Om två veckor
ska jag ta bort stygnen, då får jag veta om det är nåt farligt.
Nu börjar det göra lite ont. Jag får ta två alvedon om det gör
för ont sa hon. Nu måste jag bara hitta på nån smart dusch-
uppfinning så jag kan duscha normalt. Får ju inte blöta ner
såret på tre dagar.

Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

oh, ser inte skönt ut. Krya på dig iaf, och hoppas att det läker fint :)

2007-12-03 @ 18:15:35
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: Dee

Almaspringsteen: Nej, det känns inte så skönt. Tack så mycket:) Det hoppas jag med.

2007-12-03 @ 18:32:05
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0